Wednesday, September 21, 2011

Finished around 1 am.


Baru balik meeting untuk bentang proposal. Yaa, memang jam korang ndak salah, sekarang almost 2am. Ala, standard lah meeting sampai tengah malam. Sebenarnya kan... meeting bersambung di meja makan restoran. Supper selepas meeting patut jadi amalan.


muka menaip serius, padahal poser sebab suruh Timbalan Yang DiPertua ambik gambar I.

Tugas aku seperti biasa jadi seorang yang ada setia dan usaha ataupun nama timangannya setiausaha. Jadi bila orang bentang proposal, haruslah tangan aku yang mengedit proposal-proposal tu. Actually boleh ja setiap Pengarah Program edit proposal masing-masing. Tapi ndak pa, ikhlas aku taipkan. Lagipun jangan main-main dengan skill menaip ni.

Lepas ni boleh tidur dengan nyenyak. Salah! Salah! Salah!. Kena habiskan novel ni dulu, sebab khamis nanti ada literature review.

18 comments:

Azeanthy Paiman said...

waaa,rajin nya dia...gud luck ya=)

leya said...

amboi kusyuknya dia melaksanakan tugas hehe..anak sapa la ni ;P

Lyaa Suriany said...

mmg betul2 berdedikasi ni babe..

hee
eh btl ke sal susu
haiyooo
baru je bljr mnm susu

=_+FaRhAnA=_+ said...

wah2...rjn btol...

Leysa JL said...

melaksanakan tanggungjawab..hehehe

merahitujambu said...

dah lama x layan novel..=_=

Ana Ghazali said...

same lah...dulu mase study..after meeting jer mst supper n borak2 dulu dgn member...mate pon tak ngantuk2...:)

Isabel said...

i finished reading mine last night Anne. Chayo2!:)

Hana Soffelia said...

Gigih menjalankan tugas sampai pukul 2 pg. ^_^

ayuyuuu :) said...

setiausaha.


respect setiausaha dalam kebanyakan organisasi.

sbb mreka antra yg utama.

good2

Finaz Jaafar said...

kalau pi supper nak2nye dgn mmber2 mmg lwt la blknye..ble da start haram nak stop ! hahaha

Kancil 8349 said...

setia pada usaha yang diberikan kepadanya...hehehe...bagusnya

El-Janna said...

wah sampai kol 1!! bagusnye.. gudluck!!

Etong said...

wahh cik setia yg penuh berusaha kita ni :)

Mamachia said...

salam kenalan...

CTK said...

hihihi..biase lah tuh..namenyer pon setia usaha...kena sentiasa setia n usaha jer lah :D


http://khayalan27.blogspot.com/

Ummi_R❀salici❀us said...

paling tak suka literature review...

Nin Ahmad ツ said...

weh rajin nye.kalau aku masuk persatuan pape mesti jadi ahli biasa je sebab malas.hahaha